Nekonečný boj s vyhledávači

I takhle by se mohl nazývat fenomén s názvem SEO. Každý, kdo se v posledních pěti letech pohyboval trochu aktivně na internetu tohle slovo zná. O mnoho méně lidí však umí také s touto technikou pracovat. A jen minimum osob zvládá tuto práci na profesionální úrovni. Jestli provozujete jakoukoli internetovou stránku a SEO vám nic neříká, tak se někde stala chyba. Vy ji musíte rychle napravit.

Co všechno zlepšit?

Přeskočíme rady o tom, že optimalizace pro vyhledávače není všechno, ostatně o podnikání vychází mnoho knih a článků, stačí si několik přečíst. My se budeme soustředit na to, jak vylepšit svoji pozici u Googlu a Seznamu. Hlídat si i jiné vyhledávače nemá v České republice příliš cenu, pokud podnikáte i v jiných zemích, přidejte si na seznam možná tak Bing. Co tedy mají robotické algoritmy rády? Určitě kvalitně udělané stránky s různými podstránkami, na něž je jednoduché se dostat. Provázanost webu patří k základním kritériím hodnocení. Doména se také nesmí skládat z pěti stránek, minimum by mělo být alespoň dvacet, aby ji vůbec vyhledávač vzal v potaz. Nelze zapomínat ani na klíčová slova, s těmi však není třeba přehánět, důležitá jsou hlavně v nadpisech a ve štítcích. Psaní textů kvůli zvýšení výskytu KW si odpusťte, nepomůže vám to. Co dalšího lze udělat pro vaše SEO?

Ví o vás někdo?

Čím více „známých“ váš web má, tím lépe. To znamená, že na vás odkazují různé jiné stránky, čímž se o vás obecně zvyšuje povědomí a velmi taková věc pomáhá pro zvedání S-ranku. Stejně tak i vy se odkazů nemusíte bát, když půjde o kvalitní weby, vaší pozici jen pomůžete. Technik a postupů bychom ještě našli spoustu. SEO – optimalizace je dřina a nedá se příliš zvládnout, pokud se o ní stará jenom jeden člověk. O mnoho lepší je svěřit se profesionálům a nechat si vybudovat pevnou a vysokou pozici ve vyhledávačích.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *