Zajít do Apple Store, nebo si najít iPhone servis?

Tahle otázka je v Česku zatím trochu hypotetická, žádný Apple Store u nás totiž nemáme. Nedávno se začalo mluvit o tom, že by se v Praze mohl otevřít, ale nic není jisté. Každopádně je otázka relevantní minimálně pro ty, co třeba občas pobývají v zahraničí a přemýšlí, zda je lepší odevzdat zařízení na opravdu do profesionálních rukou, nebo si najít iPhone servis.

Od poškození vodou po rozbitou obrazovku. U iPhonů a iPadů se vyplatí opravit skoro vše. Možná vám Apple zařízení dokonce vymění. Co si však počít, pokud už mobil není v záruce? Vyrazit do Apple Store, nebo najít prostě jen iPhone servis? Radíme možnost číslo dva. Proč?

Návštěva iPhone servisu je pohodlnější

Domluvit si schůzku v Apple Store není zrovna moc snadné, častokrát musíte několik dní čekat. Vážně si můžete dovolit fungovat dny bez telefonu? Naproti tomu například iPhone servis AppleKing v Brně vám telefon ve většině případů opraví na počkání, kolikrát už do 30 minut. U složitějších oprav (třeba výměna displeje) do hodiny.

Apple je prostě drahý

Zřejmě tušíte, že v Apple Store jsou téměř vždy všechny produkty dražší, než když si je pořídíte u jiného prodejce. A přesně tak to funguje i s opravami. Cena opravy, již si naúčtuje Apple, je téměř vždy vyšší než v jiné opravně.

Dostanete delší záruku

Věděli jste, že Apple dává na mimozáruční opravy záruku pouze 90 dní? U nezávislých servisů dostanete kolikrát lepší nabídku. Již zmiňovaný Appleservis nabízí záruku 12 měsíců. Samozřejmě na daný díl, nikoliv na to, když budete mít s telefonem jiný problém.

Servis však musíte zodpovědně vybrat

Abyste však se servisem byli spokojení, je třeba ho dobře vybrat. A co znamená dobře? Především hledejte servis s historií. Dobrým ukazatelem také je, když zaměstnává techniky, již mají zkušenosti přímo z Apple servisu. Pochopitelně požadujte již zmíněnou záruku.