I kvalita rozhoduje o úspěchu PPC reklamy

O PPC reklamě jste už určitě někdy slyšeli, pravděpodobně se s ní denně setkáváte. Zobrazuje se nahoře ve výsledcích vyhledávání na Googlu i Seznamu. Platí si ji většina firem působících na internetu, je totiž velmi výhodná. Neplatíte za zobrazení, ale až za každé kliknutí na reklamu.

Pokud si myslíte, že si zaplatíte reklamu, a tím je všechno vyřešeno, jste trochu na omylu. I u PPC záleží na kvalitě provedení, podobně jako třeba u optimalizace pro vyhledávače. Reklam se ve vyhledávačích zobrazuje několik. A chcete-li být na první příčce, musíte se snažit.

Co všechno vyhledávače hodnotí

Bezpochyby je zajímá, kolik si za svou reklamu platíte. Hodnotí však také klíčová slova, texty, cílové stránky a spoustu dalších faktorů. Můžete se tedy dostat na vyšší pozice než konkurence, která si platí dražší reklamu. Vše záleží jen na vašich schopnostech či na tom, jak dobrého odborníka si zaplatíte. PPC reklama je totiž tak trochu magie, do níž se musíte naplno ponořit, abyste jí porozuměli. A málokdo má na tohle čas.

Hezkého průvodce má AdWords

Nikdo vám přesně neřekne, jak fungují algoritmy na hodnocení PPC reklam. Reklamní systém od Googlu s názvem AdWords má ale docela dobrého průvodce, který vám toho prozradí poměrně dost. Umožňuje vám zobrazit si něco, co nazývá kontrolou skóre kvality. Tím vám řekne, jaký je dojem ze vstupní stránky, relevance reklamy apod.

Cílit musíte i na lidi

Dostat svou reklamu na přední pozice je jedna věc, přinutit lidi, aby na ni klikli, je věcí druhou. Sice platíte za každý proklik, takže by vám mohlo být jedno, jestli uživatel klikne, nebo ne, ale proč nevyužít svou šanci? Inzerát by tedy neměl být lákavý jen pro vyhledávače, nýbrž také pro lidi. Troufnete si? Pokud ne, není ostuda obrátit se na profesionály. Zkuste to třeba u PPC Profits, kde vám dají kupon na 1000 Kč do AdWords zdarma. Více se dozvíte na https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-pro-vyhled-va-e.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *