Produktová fotografie 360 a její kouzlo

Máte zájem přinést zákazníkům vašeho portálu či internetového obchodu něco lepšího, než konkurence? Chcete prodloužit jejich setrvání na webu a zároveň je donutit k objednání služby či produktu? V tom případě se zaměřte na foto 360, respektive na otočné fotografie, které přináší velkou spoustu výhod.

Jak vypadá fotografie 360?

Ostatně, představte si to sami. Jediným kliknutím jsou vaši zákazníci schopni velice plynule otáčet s jakýmkoliv výrobkem. Díky transparentnímu pozadí bude produktová fotografie 360 vypadat velice přirozeně a zapadne do libovolného designu internetového portálu.

K zajímavým přednostem patří určitě možnost zvětšovat některé detaily a přiblížit tak zákazníkovi preciznost zpracování a další části výrobku. Užitečné jsou také hotspoty, respektive poznámky k některým oblastem produktu, kde nemusí být vložen jenom text, ale také fotografie nebo odkazy na přímé zakoupení, na facebook a podobně.

Služba zboží 360 se tak může stát velice užitečným pomocníkem každého, kdo to na internetu myslí doopravdy vážně.

Fotografie 360 a jejich snadná implementace

Zvolíte-li přínosné foto 360, máte záruku velice snadné implementace na webové stránky, ale také praktického rozšíření pro Opecart nebo WordPress. Zboží 360 je zkrátka efektivním nástrojem, jenž vám přinese lepší konverze, SEO a zpětné odkazy.

Produktová fotografie 360, která bude představovat snadno použitelný prvek pro libovolného návštěvníka, potažmo zákazníka. Prostředek, díky němuž přijdete s novými interaktivními technologiemi, jež v té nejprofesionálnější podobě předložíte svým návštěvníkům. Vydejte se cestou novodobých produktových fotografií 360.

Neopomínejte na tyto důležité prvky, které vám zajistí hlavně konverze a navýší výsledné zisky. Foto 360 je zkrátka budbou budoucnosti a nepostradatelným prvkem úspěšného projektu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *