
Dnes se neustále mluví o SEO, PPC reklamách, reklamách na sociálních sítích a vůbec fungování online. Firmy častokrát téměř zapomínají na offline svět. V tom ale stále trávíme podstatnou část našich životů. Reklama by se měla dělat i jinak než digitálně.
Účinnější reklamou, než by se mohlo zdát, jsou nejrůznější reklamní předměty. Pokud vyberete skutečně dobrý předmět, obdarovaný ho používá, a tím šíří povědomí o vaší značce. Vezměte si třeba takové reklamní tričko s potiskem. Je-li potisk zajímavý, upoutá pozornost kolemjdoucích.
Potisknout lze libovolný textil
Dnešní technologie umožňují potisknout prakticky jakýkoliv typ textilu, takže nemusíte zůstávat pouze u triček. Třeba jako vánoční dárek zaměstnancům se hodí spíš teplé mikiny, softshellové či klasické bundy. Chcete-li být originální, nechte potisknout firemním logem sportovní oblečení. Chodit běhat nebo do fitka dnes letí, takže takové oblečení určitě bude mít využití.
Sázkou na jistotu jsou také textilní tašky, které už naprosto vytlačují staré neekologické igelitky. A mimochodem, speciálně zabodujete s jakýmkoliv eko textilem. Neváhejte do něj investovat trochu více peněz, lidé eko textil rádi nosí.
Neřešte detaily, nechte si trička prostě potisknout
Reklamními předměty a potiskem triček se zabývá například společnost Bluearrow. Ta zákazníkům nabízí službu potisku bez starosti. Zákazník sám se nemusí o nic starat, v Bluearrow mu vyberou správnou tiskovou technologii pro co nejlepší výsledek. Přesně ví, jaký typ tisku se hodí na daný materiál, umí sítotisk, transferový potisk, digitální tisk i sublimační tisk. Všechny jsou vysoce odolné a produkují zářivé barvy.
Alternativní možností pro reklamní trička s vlastním potiskem jsou pak ještě výšivky. Poraďte se, zda by logo vaší společnosti na textilu vypadalo hezky vyšité. Například na polokošilích může vypadat dobře.